sehrinkalbi

blog avatar
F O L L O W
  • Home
  • sorarsan diye
  • Submit a post
  • Archive

Per

04.04.2019

04.04.2019

kaybettimkiii:

Her şeyin daha zor daha dayanılmaz olduğu yerden bildiriyorum ki değişen tek şey hissettiğim acımın şiddeti oldu.bu da doğal olarak beni çok daha fazla üzdü sanki daha önce yeteri kadar üzülmemişim gibi.

Yeniden bloglanılan yer

 kaybettimkiii

2 not

Önceki gönderi Sonraki gönderi
  1. venuseyolcu bunu beğendi
  2. sehrinkalbi bunu kaybettimkiii kullanıcısından yeniden blogladı
  3. Bunu kaybettimkiii gönderdi

    Bunu paylaş:

Tagegories

    Your footer message

      ©sehrinkalbi 2013–2019

      A creation by Artistic Influence Tumblr kaynaklı

      Arama:

      Sehrinkalbi'ne inmeden önce bana bir tıkla istersen

        Hoşgeldin burası sehrinkalbi ben kimim? istanbuldan 21 yıllık bir adet sy aslında bu yazıyı fazla kişi okumuycak biliyorum ama yine yazayım dedim. burada farklı birşeyler karaliyim dedim. çoğu şeyi alıntılayarak yaptım belki hoşuna gider. bu arada hip-hop! çok seviyorum seninde sevdiğin birşeyler varsa paylaşabilirsin ve bloğumu geliştirmek için fikirlerine ihtiyacım var birşeyler önerirsen mutlu olurum esen kal...