Her şeyin daha zor daha dayanılmaz olduğu yerden bildiriyorum ki değişen tek şey hissettiğim acımın şiddeti oldu.bu da doğal olarak beni çok daha fazla üzdü sanki daha önce yeteri kadar üzülmemişim gibi.
venuseyolcu bunu beğendi
sehrinkalbi bunu kaybettimkiii kullanıcısından yeniden blogladı
Bunu kaybettimkiii gönderdi



