Şuraya game of thrones şişirilmiş bir balondur yazıp kaçıcam .
Bir de kahve + kola = çarpıntı+ uykusuzluk diye not alacağım
rmzntdi bunu beğendi
sehrinkalbi bunu kaybettimkiii kullanıcısından yeniden blogladı
Bunu kaybettimkiii gönderdi
Şuraya game of thrones şişirilmiş bir balondur yazıp kaçıcam .
Bir de kahve + kola = çarpıntı+ uykusuzluk diye not alacağım
Hoşgeldin burası sehrinkalbi ben kimim? istanbuldan 21 yıllık bir adet sy aslında bu yazıyı fazla kişi okumuycak biliyorum ama yine yazayım dedim. burada farklı birşeyler karaliyim dedim. çoğu şeyi alıntılayarak yaptım belki hoşuna gider. bu arada hip-hop! çok seviyorum seninde sevdiğin birşeyler varsa paylaşabilirsin ve bloğumu geliştirmek için fikirlerine ihtiyacım var birşeyler önerirsen mutlu olurum esen kal...